Kurikulum za izvannastavnu aktivnost „iNOVACiJA“ napisan je u sklopu projekta „(P)ostanimo financijski i digitalno pismeni“, koji Srednja škola Glina provodi sa partnerskim školama: Strukovnom školom Vice Vlatkovića iz Zadra, Srednjom školom Gračac iz Gračaca i Srednjom školom Petrinja iz Petrinje.
Ova izvannastavna aktivnost je namijenjena svim zainteresiranim učenicima. Provodit će se sa dvije skupine, sa svakom po 35 nastavnih sati, prema unaprijed određenim terminima u dogovoru s voditeljicama: Renatom Jasminom Stepanec, Jasminom Sukalić i Tatjanom Šimundić i to u drugom polugodištu 2018./2019. šk. god. te u prvom polugodištu 2019./2020. šk. god.
Ciljevi u okviru financijske pismenosti:
Ciljevi će se ostvariti provedbom nastavnog plana i programa, koji sadrži četiri cjeline:
Rb. |
Nastavna cjelina |
Broj sati |
|
1. |
Osobni proračun |
9 |
|
2. |
Oblici ulaganja |
10 |
|
3. |
Kartično poslovanje |
8 |
|
4. |
Kreditiranje |
8 |
|
UKUPNO |
35 |
KARTIČNO POSLOVANJE
Računi se mogu plaćati u poslovnicama banaka, pošte i Fine. No, umjesto dugotrajnog čekanja u redu, mogu se koristiti različiti suvremeni oblici plaćanja.
Platne kartice česti su oblik plaćanja, a dijele se na debitne kartice, kreditne kartice te prepaid kartice.
U ovoj cjelini, učenici su upoznali vrste računa te mogućnosti njihove uporabe.
O vrstama platnih kartica te mogućnosti njihovog korištenja, u parovima su izradili plakate u digitalnom alatu Canva, koje su i prezentirali. Interpretirali su osnovna obilježja, pogodnosti i rizike korištenja platnih kartica.
Nadalje, argumentirali su prednosti i rizike internetskog i mobilnog bankarstva te koristili demo verzije istih, a popunjavali su i klasični nalog za plaćanje.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |