preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Dan zamjenjenih uloga
DAN ZAMJENJENIH ULOGA
  
 
  Glina, siječanj 2008.
   
PROJEKTNI TIM
 
 
 
Voditelj projekta: Bosiljka Šimić,prof.
 
 
Suradnici u projektu:
 
Nataša Perković, prof.
Ljerka Iharoš,prof.
Sanja Dvorneković Tomšić,prof.
Ana Rizmaul,prof.
Marina Karapandžić, pedagog
 
 
 
USTANOVA
 
Srednja škola Glina
Tel. 044/882-555
ravnateljica
Marija Žarinac, dipl.ing

SAŽETAK PROJEKTA    

Projekt DAN ZAMJENJENIH ULOGA pokrenut je s osnovnom namjerom jačanja međusobnih odnosa učenika i nastavnika putem uživljavanja nastavnika u ulogu učenika i učenika u ulogu nastavnika. Ideja vodilja cjelokupnog projekta je kako na, učenicima i nastavnicima, zanimljiv i neobičan način obilježiti Dan Srednje škole Glina (4. lipnja 2008.). Cilj ovoga projekta je poticanje razumijevanja učenika i nastavnika, ali isto tako omogućavanje učenicima da, unošenjem u ulogu nastavnika, uoče zahtjevnost i značaj pripreme održavanja nastavnog sataProjekt će se provesti u Srednjoj školi Glina tijekom jednog nastavnog dana. Za provođenje projekta predviđa se 30.travanj 2008. godine.

Nastavu će održavati učenici koji su, na osnovu objavljenih natječaja za nastavnike unaprijed definiranih nastavnih predmeta, odabrani od strane svojih predmetnih nastavnika. Nastavnici koji će biti u ulozi učenika trebali bi biti učenici sve dok zamjena traje, kao što bi i učenici trebali biti nastavnici. Toga dana zbornica je predviđena za učenike u funkciji nastavnika, a prostor školskih hodnika, školske knjižnice za nastavnike u funkciji učenika. Ovaj trenutak smatramo vrlo važnim jer je ključan za potpuno uživljavanje sudionika projekta u svoje uloge.

U projekt nisu uključeni samo predmetni nastavnici, već i ravnateljica, sa stručnom službom i pomoćnim osobljem škole. Za ta radna mjesta predviđena je ista procedura kao i za imenovanje učenika-nastavnikaKako bi prezentirali javnosti sam tijek i realizaciju projekta, projekt ima horizontalnu komponentu koja se sastoji od različitih promotivnih aktivnosti (publikacije, izvještaji, članci, WEB, snimljeni materijali i slično).

Ova komponenta za osnovni cilj ima informirati širu javnost o nastojanjima jedne odgojno-obrazovne zajednice k demokratizaciji odnosa svih aktera nastavnog procesa.


Izvješće o upitniku za učenike (zamjenske nastavnike)

Na osnovu upitnika koji su bili podijeljeni svakom zamjenskom nastavniku nakon njegovo sata i nenastavničkom osoblju nakon radnog dana, procijenili smo da učenicima nije bilo teško pripremiti se za svoju ulogu u ovom projektu. 43% ih je potrošilo 3 ili više sata na pripremu sata, a svoju suradnju s mentorom 63% učenika ocijenilo je kao odličnu.

Svoju izvedbu nastavnog sata zamjenski nastavnici ocjenjuju većinom kao vrlo dobru, a 57% ih je imalo tremu, no većina ih se na satu kao nastavnik osjećalo odlično. Suradnju s učenicima ocjenjuju kao vrlo dobru, a posao nastavnika smatraju teškim. Svi učenici koji su ispunjavali upitnik složili su se da bi se projekt dana zamijenjenih uloga trebao ponoviti i iduće školske godineVećina zamjenskih nastavnika i nenastavničkog osoblja komentiralo je svoje iskustvo kao veoma pozitivno, no nisu zadovoljni profesorima za koje smatraju da nisu dovoljno ozbiljno shvatili projekt.

Također su nezadovoljni s ponašanjem učenika tijekom sata. Smatramo da je cijeli dan i sam projekt uspio jer napokon se učenici mogu staviti u uloge ljudi koji rade u školi koju polaze, ali i obrnuto. Tada svatko školu počne shvaćati na drugačiji način, pa upravo nakon ovakvog projekta možda počnemo više cijeniti jedni druge.



 analiza anketa.pdf

(P) ostanimo financijski i digitalno pismeni

 


Logo

                                                                  


Oglasna ploča

Državna matura

 


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2010.

Ukupno: 502261

Korisni linkovi
Dnevni tisak


Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Tražilica



Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400




preskoči na navigaciju