16. svibnja 2016.
ZAVRŠNI SAT MARKETINGA ZA MATURANTE
Zadnji sat nastave u ovoj školskoj godini maturanti 4. b proveli su u posjetu Gradskom društvu Crvenoga križa Glina. Tamo im je priređen izuzetno srdačan prijam.
Tajnica Društva, gđa Alberta Cestarić, predstavila je temeljne aktivnosti Crvenoga križa – od službe traženja preko akcija dobrovoljnoga darivanja krvi do socijalnih aktivnosti među korisnicima na terenu. Posebno se osvrnula na volontiranje, pozvavši mlade ljude da se priključe volonterskim timovima.
Kako su u posjet došli za sata marketinga, maturanti su saznali kako humanitarna organizacija poput Crvenoga križa promovira vlastitu djelatnost. Osim oglašivanja raznih aktivnosti putem plakata, Gradsko društvo aktivno je na društvenim mrežama, a u tijeku je izrada web stranice. No gđa Cestarić istaknula je da je najbolji način promocije humanitarnih aktivnosti tzv. promocija od usta do usta koju započnu zadovoljni korisnici i članovi njihovih obitelji. Komu više vjerovati od ugroženih ljudi kojima je netko priskočio u pomoć, ne očekujući ništa zauzvrat?
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |