Stručni posjet - MUZEJ GRADA ZAGREBA
U četvrtak 25. 03. 2010. organiziran je stručni posjet za učenike 1.c, 2.c, i 3.c te 1.d i 2d Muzeju grada Zagreba te Gornjem gradu/Gradecu.
Posjet je zamišljen s nakanom da učenici bolje upoznaju kulturno-povijesnu jezgru Zagreba. Stigavši u Zagreb, iskrcali smo se na Kaptolu te smo se pješice uputili preko tržnice Dolac put Ulice Krvavi most do Kamenitih vrata, Opatičke ulice i Muzeja grada Zagreba.
Stalni je postav Muzeja koncipiran na temelju predmeta koje Muzej posjeduje. Povezujući predmete s njihovim nekadašnjim vremenskim okvirom, naglašen je moderni pristup u kreiranju i vizualizaciji društvenih zbivanja u gradu. Raznovrsnost tema i predmeta, od rijetkih do običnih, svakodnevnih, uporabnih, od umjetničkih do popularnih daje posebnu draž Muzeju koji određenim tematskim slijedom uvodi posjetitelja u zanimljivosti iz bogatoga života Zagreba .
Osobitu pozornost kod učenika izazvale su zbirke svakodnevnih predmeta ili radionica( od brijačnice, frizerskog salona do vrlo vrijedne zbirke muzičkih kutije ili zbirke ambalaže poznatih proizvoda).
Nakon posjeta Muzeju u šetnji Gornjim gradom učenici su obišli Markov trg, vidjeli su zgradu Hrvatskog sabora, zgradu Hrvatske vlade, obišli smo Trg sv. Katarine i kulu Lotršćak. Nakon dogovorene pauze i okupljanja na Trgu Bana Jelačića uputili smo se jednim dijelom Lenucije potkove (učenici su usvojili pojam u Muzeju i saznali da se radi o urbanističkom rješenju Donjeg grada kojim su objedinjene najznačajnije građevine kulturno-povijesne zgrade Zagreba, ali i Hrvatske) preko Zrinjevca, HAZU-a, Umjetničkog paviljona do Tomislavovog trga i pothodnika Importanne.
Stručni posjet učenika bio je vrlo učinkovit jer su učenici upoznajući postav Muzeja u šetnji gradom prikupljene informacije pretvarali u konkretne činjenice.
Ana Rizmaul, prof.mentor
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |