preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Informiranje učenika srednjih škola o uslugama HZZ-a

U utorak, 30. travnja 2019., učenicima završnih razreda predstavnice Hrvatskog zavoda za zapošljavanje predstavile su usluge i i aktivnosti Zavoda.

U sklopu provedbe aktivnosti pripreme za zapošljavanje i profesionalnog usmjeravanja, koja uključuje i pružanje podrške korisnicima u tzv. „tranzicijskim razdobljima“, kao što je prijelaz iz srednje škole u svijet rada, Stručno vijeće HZZ-a iniciralo je provedbu aktivnosti informiranja svih učenika završnih razreda srednjih strukovnih škola o svim relevantnim elementima za prijelaz na tržište rada - od praktičnih informacija poput načina prijave na Zavod do pregleda usluga koje Zavod nudi, uključujući mogućnosti sezonskog zapošljavanja.

 

Učenicima je prezentirano:

-          praktične informacije, uključujući o prijavi na Zavod, pravima i obvezama

-          upućivanje učenika na dostupne izvore informacija – Burza rada, CISOK portal, e-Usmjeravanje, web HZZ-a

-          upoznavanje učenika sa mogućnostima sezonskog zapošljavanja, (mogućnost prijave u evidenciju u statusu tražitelja zaposlenja)

-          bitne informacije o pripremi za razgovor sa poslodavcem

-          primjeri molbi i životopisa

-          informiranje učenika o mogućnosti sudjelovanje na dodatnim aktivnostima/radionicama.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Josipa Klarić   datum: 2. 5. 2019.

RAČUN ZA DONACIJE

 

    

 

 

 

NATJECANJA 2022./2023.

 

(P) ostanimo financijski i digitalno pismeni


 


Erasmus +


e-dnevnik

                               

                                                                   


Oglasna ploča

Državna matura

 


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2010.

Ukupno: 697737

Korisni linkovi
Dnevni tisak


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Tražilica

Forum




preskoči na navigaciju