U društvu pjesnika Vladimira Nazora proveli smo dva školska sata u 3. razredu opće gimnazije. Od asociograma na zadane pojmove: identitet i potres, preko pjesama Hrvatski kraljevi i Autobiografija, "placemat" metode rada na tekstu, vršnjačkog vrednovanja te blackout poezije...
Ovim posljednjim, učenici su na temelju priložene fotografije potresom razrušenog grada te pjesme Ljute sile odabirali riječi i stihove, a ostale zacrnili markerom pri čemu su nastale nove pjesme koje su opisale atmosferu fotografije. (De)konstrukcija i recikliranje grada i jezika doveli su do novog izgleda i značenja.
U završnom dijelu sata učenici su osmislili intervju s Nazorom na način da su zamislili da je pjesnik s njima bio na satu kako bi saznali što misli o obrađenoj nastavnoj jedinici. Nakon toga su papir s intervjuom spremili u staklenu bocu koju će pustiti u more u kolovozu kada budu ljetovali u Postirama na Braču budući da je Nazor upravo odande rodom.
Odgojno-obrazovni ishodi u potpunosti su ostvareni, a viša savjetnica Gea Cetinić sat je ocijenila izrazito uspješnim.
Čestitke profesorici na napredovanju, a učenicima na zrelom promišljanju, na iznošenju svojih stavova po pitanju nacionalnog i osobnog identiteta, na suradnji i pokazanom predznanju i znanju.
Profesorica Grbeša mladi je profesor u našoj školi, inicijator mnogih akcija i projekata, najmlađi profesor i profesor s najmanjim radnim stažom koji je ikada napredovao u struci što nas čini ponosnim i što nam dodatno daje vjetar u leđa. Čestitke profesorici i učenicima na uspjehu te na tako svima nam potrebnoj zraci optimizma koja je bila prisutna u svakoj minuti školskog dvosata.