CUC 2023.: Era digitalne zrelosti
„Era digitalne zrelosti“ naziv je 25. CARNET-ove konferencije, najveće obrazovne konferencije u Hrvatskoj koja je održana od 26. do 28. travnja u Rovinju.
Konferencija je okupila više od 1200 sudionika iz svih dijelova Hrvatske i inozemstva. Tijekom tri dana organizirano je više od 50 radionica i neformalnih Birds of feather razgovora, preko 100 interaktivnih izlaganja, predavanja te panel rasprava na kojima se govorilo o izazovima koji stoje pred obrazovnim sustavom uzrokovanim brzim napretkom tehnologije i njezinim utjecajem na gospodarstvo i društvo.
Tijekom tri dana organizirano je više od 50 radionica i neformalnih Birds of feather razgovora, preko 100 interaktivnih izlaganja, predavanja te panel rasprava na kojima se govorilo o izazovima koji stoje pred obrazovnim sustavom uzrokovanim brzim napretkom tehnologije i njezinim utjecajem na gospodarstvo i društvo.
Projekt "Škola za nas - ima li tu mjesta za mene?" predstavljen je putem spomenutog 90-minutnog Birds of Feader oblika (BoF) konferencijskog događaja koji podrazumijeva neformalni oblik okruženja za razgovor o nekoj temi, a predstavile su ga ravnateljica Marija Margušić-Novosel te nastavnice Ana Rizmaul i Jasmina Sukalić.
Okosnicu teme činilo je stanje u kojem su se našle škole od vremena korone te nakon potresa, odnosno okružje u kojem je trebalo nastaviti održavati odgojno-obrazovni proces i odgovarati na zahtjeve, pronalaziti rješenja i međusobno se osnaživati.
Sudionici su uvedeni u raspravu tvrdnjom kako škola mora biti poticajno mjesto za učenje u kojem se u obzir, uz ljudske resurse, moraju uzeti materijalni i prostorni uvjeti te pitanjem
Što kada toga nema?
Nakon toga su pristupili online ispunjavanju ankete, a u nastavku je predstavljen ove godine održan integrirani nastavni dan "Škola za nas" te dugogodišnje aktivnosti na temu ljudskih prava, s naglaskom na jednako pravo na obrazovanje u smislu materijalnih i prostornih uvjeta te, u izostanku istih, uloge digitalnih tehnologija kojima se nadomješta nemogućnost neposrednog odvijanja nastave.
Nakon razgovora i rasprave te primjera stanja u školama prisutnih sudionika, zaključak je kako nam je digitalna tehnologija u pomanjkanju mnogih materijalnih uvjeta od velike pomoći, no ona zahtjeva i moderne pedagoške pristupe poučavanju te izlaske iz mnogih zona komfora.
Predstavljenim projektima oprimjerena je veća interakciju učenika međusobno, ali i učenika i nastavnika te naglasak stavljen na važnost suradničkog odnosa nastavnika koji će posebno biti nužan u primjeni modularne nastave u strukovnom obrazovanju.
Uz nastavnike, stručne suradnike i ravnatelje, na BoF- u su sudjelovali i predstavnici Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih čiji je zaključak bio kako, neovisno o nedostatku materijalnih uvjeta, naša je škola stalno vidljiva i uspješna na mnogim poljima, kako je uspješno odgovorila na izazove brzog napretka modernih tehnologija te kako je mnogim školama za primjer.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |