STRUČNI POSJET UČENIKA 2.d I 3.d RAZREDA SREDNJE ŠKOLE GLINA
Maja Dražić, 4.a
U petak 13. listopada 2017. učenici 2.d i 3.d razreda Srednje škole Glina usmjerenja elektroinstalater, elektromehaničar i autoelektričar uputili su se na terensku nastavu u Zadar. Voditelj je bio profesor Borislav Kostić, dok su u pratnji išli profesori Branislav Kerošević i Mijo Šimundić, te ravnateljica Srednje škole Glina Marija Margušić-Novosel.
Posjet Strukovnoj školi
Učenici su s profesorima na terensku nastavu krenuli u ranim jutarnjim satima. Prvo odredište terenske nastave bila je Strukovna škola Vice Vlatkovića. Po dolasku, učenike i profesore pozdravio je ravnatelj škole Tihomir Tomičić te ih ukratko upoznao s radom škole. Prije početka obilaska učionica i same škole učenici su s profesorima bili pozvani u knjižnicu gdje su kroz kraći razgovor saznali prioritete posjećene škole. Ravnatelj Tomičić posebno je istaknuo važnost prakse koja je, kako sam naglašava, bit strukovnog obrazovanja. Također naglašava i važnost kontinuiranog obrazovanja profesora strukovnih predmeta, posebice u današnje doba u kojem se tehnologija svakodnevno razvija.
Robotika
Obilazak je počeo demonstracijom rada robota, koje su predstavili članovi robotičke radionice škole. Kroz razgovor s učenicima koji su demonstrirali rad saznali smo da su s predstavljenim robotima na međunarodnim natjecanjima postizali izvrsne rezultate. Učenici SŠ Glina bili su zainteresirani za rad robota te su kolegama iz posjećene škole o njima postavili i nekoliko pitanja. U sklopu robotike učenici se bave pneumatikom, hidraulikom i osnovama automatizacije robota. Nakon robota i njihovog rada, učenicima su predstavljeni: hologram, električni solarni bicikl, vrata koja se otvaraju na otisak prsta, solarni moduli,… Ono što je posebno fasciniralo učenike i profesore bilo je saznanje da su svi ti uređaji djelo ruku učenika posjećene škole.
Laboratoriji, kabineti..
Kroz daljnje razgledavanje škole upoznati su i s time da škola posjeduje i toplinske pumpe, dizalice topline te nekoliko fotonaponskih sustava. U obilasku škole posjetili su sljedeće učionice: informatička učionica, solarna centrala, autoelektrika, kabinet elektrotehnike, laboratorij elektrotehnike, kabinet jake struje te učionicu u kojoj se održava robotika. Obilaskom učionica u kojima se održava nastava u okviru smjera drvodjeljskog tehničara, koji je također novi smjer u SŠ Glina, upoznati su s time koliko su informatika i korištenje novih tehnologija bitni u obrazovanju takvog zanimanja danas.
Vožnja u električnom automobilu
Ono čemu se većina učenika najviše veselila bila je demonstracija rada solarnog i električnog automobila koji se nalaze u posjedu škole. Svi su učenici imali priliku iskušati kako je to voziti se u električnom automobilu i svi su izrazili oduševljenje tim iskustvom. Obilazak škole završen je tamo gdje je i počeo - u knjižnici. Ravnatelj je ukratko pozdravio učenike i još kratko porazgovarao s profesorima i ravnateljicom.
Suradnja i razmjena iskustava
Kroz posjet Strukovnoj školi Vice Vlatkovića razvili smo suradnju s partnerskom školom u sklopu projekta Rotary Global Granta te razmijenili iskustva o nastavi i praksi učenika. U posjetu su učenici bili upoznati s novim tehnologijama koje su zalog za njihovu budućnost. Poslije posjeta školi učenici su se s profesorima uputili na ručak u obližnji restoran nakon čega su uz stručnu pratnju vodiča upoznati s glavnim znamenitostima grada Zadra. Nakon napornog, ali edukativnog dana učenici su se uputili natrag kućama. U Glinu su stigli u večernjim satima. Učenici su bili oslobođeni plaćanja terenske nastave zahvaljujući Rotary klubu Zagreb koji ju je financirao. Važnost ovakve terenske nastave osobito je vidljiva u razmjeni iskustava učenika i profesora te upoznavanju s radom jedne od najopremljenijih strukovnih škola u Republici Hrvatskoj.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |